KADRA

Katarzyna Kołodziejska – Dyrektor Akademii Przedszkolaka.

Po ukończeniu studiów pedagogicznych dyplom włożyłam do szuflady. Nic nie wskazywało, że praca z dziećmi będzie moją pasją. Pewnego dnia, prawie dziesięć lat później, zupełnie przypadkiem trafiłam na zastępstwo do grupy dzieci sześcioletnich. I stało się. Wpadłam jak przysłowiowa śliwka w kompot. Wiedziałam, że od tej pory nie będę chciała robić nic innego.

Katarzyna Wojtowicz – Z-ca Dyrektora.

Przedszkole to miejsce niesamowite, pełne emocji, nie ma miejsca na nudę, bez przerwy coś się dzieje. To miejsce dla ludzi, którzy lubią coś tworzyć, być w centrum czegoś, lubią pomagać i zapewniać, że wszystko będzie dobrze. To miejsce dla mnie. Nie znalazłam się tu przypadkiem. To w Akademii łączę kwalifikacje z posiadanych dyplomów, doświadczenie w pracy z dziećmi oraz moje pasje. A gdy praca przy biurku daje się we znaki otwieram drzwi obok i  już jestem w świecie zabawek, bajek i klocków.

Teresa Puchalska – nauczyciel wychowawca.

Nazywam się Teresa Puchalska. Pracuję z dziećmi już bardzo długo i przez cały czas cieszy mnie  to, co robię. Radość i ciekawość świata moich wychowanków sprawia, że pasjonuje mnie  zaspokajanie ich ciekawości. Staram się, żeby poznawały świat aktywnie, wszystkimi zmysłami. Dzieci dają mi ogromne pokłady energii, rozbrajają mnie swoją szczerością i miłością, bardzo się do nich przywiązuję i trudno znoszę rozstania z nimi.

Barbara Chrzanowska – nauczyciel wychowawca.

Jestem  osobą  ciepłą,  wrażliwą i  opiekuńczą. Jako nauczyciel zwracam szczególną uwagę na indywidualne możliwości, zdolności i potrzeby każdego dziecka. Staram się być konsekwentną, choć dzieci potrafią mnie czasami perfekcyjne podejść i „zmiękczyć”. Moją pracę cechuje systematyczność i wytrwałość .   Dzieci wiedzą, że zawsze mogą liczyć na moją pomoc i wsparcie.

Agata Osowiecka – nauczyciel wychowawca.

Każdy dzień spędzony w przedszkolu to dla mnie nowe wyzwanie i ciekawa przygoda. Towarzyszenie dzieciom w poznawaniu świata oraz patrzenie na świat ich oczami sprawia mi ogromną radość. Za cel stawiam sobie przede wszystkim poznanie swoich podopiecznych i ukierunkowanie swojej pracy na ich indywidualne potrzeby, aby czuły się akceptowane i doceniane.

Iwona Malewska – Nowak – nauczyciel wychowawca.

Nauczyciel z wieloletnim doświadczeniem: odpowiedzialna, konsekwentna, pomysłowa i aktywna.
Swoją pracę w zawodzie nauczyciela porównuję do pracy ogrodnika, który zasiewa ziarenko i czeka aż wykiełkuje. Dbam o dzieci, które powierzają mi rodzice, pielęgnuję, uczę, a na koniec swojej pracy mam nadzieję na obfite zbiory.

Magdalena Roman – wychowawca.

Nazywam się Magdalena Roman. Jestem osobą uśmiechniętą oraz wrażliwą. Praca w przedszkolu daje mi radość oraz satysfakcję. Wyróżniają mnie cechy takie jak: cierpliwość, punktualność, ambicja. W pracy z dziećmi staram się, aby czuły się przy mnie jak najlepiej oraz mówiły o swoich emocjach, które im towarzyszą w danej chwili. Ważne jest dla mnie także budowanie dobrych relacji w grupie, opartych na wzajemnym szacunku, życzliwości i zaufaniu. Uśmiech, który rysuje się na twarzach moich podopiecznych to dla mnie największa nagroda.

Dominika Paździerska – nauczyciel  wychowawca.

Praca z dziećmi każdego dnia odkrywa przede mną nowe wyzwania i możliwości. Chciałabym być dobrą osobą, która zawsze będzie umiała pocieszyć, aby na twarzach dzieci szybko pojawił się uśmiech. Jestem otwarta, pomocna i empatyczna. Staram się indywidualnie podchodzić do zdolności, pasji, charakteru, rozwoju i potrzeb dzieci oraz zapewniać wsparcie i zrozumienie. Uśmiech i postępy moich podopiecznych dają mi wiele motywacji do działania i siłę do dalszej pracy.

Magdalena Kowalczyk – wychowawca.

Nazywam się Magdalena Kowalczyk. Podziwiam dzieci za ich spontaniczność, radość, szczerość oraz ciekawość świata. W przedszkolu staram się, aby każde dziecko miało możliwość wszechstronnego rozwoju, poznawania świata i samego siebie. Lubię dzielić z wychowankami radosne chwile, ale również pomagać w trudnościach. Uwielbiam patrzeć na ich rozwój każdego dnia i zaciekawienie światem.

Magdalena Szydlik – wychowawca.

Praca z dziećmi pasjonuje mnie od kilkunastu lat, dlatego wybór pedagogiki na studiach był dla mnie oczywisty. W pracy z najmłodszymi wychowankami fascynuje mnie ich ciekawość świata, wrażliwość oraz szczerość.  Jestem osobą empatyczną, otwartą i pełną optymizmu. Staram się budować atmosferę pełną zaufania i poczucia bezpieczeństwa. Praca z dziećmi jest dla mnie nieustanną inspiracją i wyzwaniem do poszukiwania nowych metod wspierania rozwoju dzieci.

 

 

Izabela Rząp – wychowawca.

Nazywam się Izabela Rząp. Od kiedy ukończyłam studia wiedziałam, że chcę pracować z dziećmi. To bardzo wdzięczna i ciekawa praca. Lubię patrzeć jak dzieci rosną, rozwijają się,  zmieniają. Uczę się od nich każdego dnia. Staram się indywidualnie podchodzić do każdego wychowanka. Ich uśmiech wynagradza mi wszystkie chwile słabości.

Natalia Wątkowska – nauczyciel wychowawca.

Zawsze chciałam pracować z dziećmi. Po ukończeniu studiów, gdy zaczęłam realizować się w zawodzie potwierdziło się, że to jest właśnie to! Jestem osobą uśmiechniętą, pracowitą, z kilkuletnim stażem pracy. Nie lubię nudy i ile mogę, tyle daję z siebie dzieciom. Największą radość sprawia mi jak dzieci osiągają, małymi kroczkami, kolejne sukcesy.

Martyna  Wójcicka – nauczyciel język angielskiego.

Jestem nauczycielem języka angielskiego. Już od dzieciństwa była to moja pasją, którą staram się zarażać innych, zwłaszcza dzieci. Naturalnym wyborem stało się więc przedszkole. To tutaj mogę obserwować pierwsze efekty mojej pracy. Codziennie motywuję swoich „uczniów”, wykorzystując nieszablonowe metody nauczania. Wiem, że systematyka i odpowiednie podejście do dzieci przynosi mierzalne efekty mojej pracy.

Ewa Hrycyna – logopeda.

Jestem logopedą i językoznawcą, z tytułem doktora. Pracuję z dziećmi w wieku przedszkolnym, odnajdując w swojej pracy nie tylko spełnienie zawodowe, ale także wiele codziennej radości. O wyborze zawodu logopedy zadecydowała chęć praktycznego wykorzystywania wiedzy o języku w życiu codziennym. Kolejne lata pracy w zawodzie uzmysłowiły mi, jak znaczącą rolę może odegrać wsparcie logopedyczne w życiu człowieka, także małego dziecka. Cieszy mnie, że mogę wziąć udział w doskonaleniu języka i mowy dzieci powierzonych mojej opiece, a tym samym poszerzać granice ich świata. Sposób, w jaki dziecko odbiera zajęcia i jak w nich uczestniczy jest dla mnie najcenniejszą wskazówką.

Klaudia Drążkiewicz – logopeda.

Moja droga zawodowa miała potoczyć się w zupełnie innym kierunku. Jednak nic się nie dzieje bez powodu. Obecnie jestem logopedą i to właśnie praca z dziećmi daje mi ogromne spełnienie. Traktuję swój zawód jako misję i cieszę się, że mogę wspierać mowę dziecka od jego najmłodszych lat. Gdy moi podopieczni pytają mnie z uśmiechem, kiedy przyjdą na następne zajęcia, dają mi tym samym największą motywację do dalszej pracy terapeutycznej.

Joanna Włodarczyk – nauczyciel rytmiki.

Kontakt z dziećmi daje mi dużo frajdy i energii. Dzieci są mistrzami kreatywności, wulkanami energii i potrafią wyrażać emocje, co czyni ich świat prostszym. Dzieci uwielbiają bawić się, śpiewać i tańczyć, dlatego na zajęciach rytmiki szybko nawiązujemy nić porozumienia i współpracy. Moim zdaniem nauka przez zabawę jest najlepszą formą edukacji, dlatego na zajęciach z rytmiki nie brakuje humoru.

Joanna Charubin – pracownik obsługi.

Moje życie zawodowe, jak i prywatne kręci się wokół gotowania. W pracy dbam, aby posiłki, które są przygotowywane były smaczne, urozmaicone a jednocześnie służyły zdrowiu dzieci, zgodnie z zasadami prawidłowego żywienia.
Nagrodą za wkład w pracę jest uśmiech i zadowolenie przedszkolaków. Czas spędzony w pracy z dziećmi przynosi mi wiele radości, zwłaszcza gdy oddają puste talerze ze słowami: „dobre było Pani Asiu”.
Jestem osobą ciepłą, otwartą i troskliwą co sprawia, że dobrze odnajduję się w pracy w przedszkolu.

Elżbieta Prusik – pracownik obsługi.

Mimo, że doświadczenie zawodowe zdobyłam pracując w cukierni, to dopiero w Akademii Przedszkolaka nauczyłam się, że każdy może gotować pysznie, jeżeli wkłada w to serce. A jak tu nie mieć serca pracując z dziećmi. Staram się, aby w przedszkolu pachniało domem, naszymi wspomnieniami z dzieciństwa, kuchnią babci. Uwielbiam przygotowywać moje wypieki, a największą nagrodą jest prośba dzieci o dokładkę.

Beata Pyrzanowska – pracownik obsługi.

W kuchni pracuję z zamiłowania i pasji, a moja przygoda z gotowaniem zaczęła się, gdy miałam 10 lat. Postanowiłam wówczas usmażyć placki, tylko że wtedy wyszły surowe. Od tej pory szlifuję moje umiejętności kulinarne. Lubię wprowadzać nowe smaki, eksperymentować. W pracy staram się korzystać z przekazanych mi przepisów staropolskiej kuchni, pamiętając jednak o współczesnych zasadach zdrowego i racjonalnego żywienia.